Hemma ! :)

Äntligen är jag hemma ! Det har vart en lååång helg med mycket skratt och prat :D 

Fredag - Vi tog bussen till Nissanström vid 17.00 tiden ungefär och var framme vid halv sju ungefär. 
Käkade middag och sen typ gick till kyrkan sen sovaaa. 

Lördag - blev väckta med SKRIIIIIIIIIIK! hahahha, blev så rädd att jag gömde mig under täcket... 
vi typ skulle äta frukost vid 09.00 sen typ "morgonbön" i kyrkan och sen typ lekt massa lekar och sånt :)
Asså .. typ bla bla bla, asså .. jag orkar inte skriva allting eftersom att jag håller på med matten nu ! 
Usch vad tråkigt :( Ska ha gjort 32 uppg tills imorgon -.- åååhhhh har gjort ... 1 uppgift . Wiiiee

Men klicka på bilden nedan för att komma till Elins blogg och kolla lite bilder från lägret ! :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0