CaféCaféCafé

hejpåer ! Min skoldag har vart toppen! 
Kom till skolan och vi började med engelska . vi hade vikarie, MACHMOUD !! 

En as cool vikarie som heter Machmoud, han är typ skönaste människan jag vet ! 
Jag kommer in i klassrummet ytte pytte försenad. 

jag- Machmoouud!!!
han- HALLÅÅÅÅÅÅ !!!!!!!!!!!

hhahhaa, så skulle vi kolla på nån film .. men han hade ingen dator .. och filmen visste han inte var den var xD
Så han och två elever gick ut och skulle hämta något som de kunde kolla film med och en film. 

Efter typ 10 minuter kommer eleverna utan Machmoud och säger 
"vi har tappat bort Machmoud..." 
Då jävlar kommer asgarvet man inte haft på länge! hahahaha 
Men han kom tillbaka sen och vi började kolla på en film :)

Meeen, jag och Emma fick gå 20 minuter tidigare från lektionen för att hon och jag skulle stå i skolans café på förmiddagen. 09.00 - 11.30 :D
skolmormor sa att vi var dom bästa som sålt , för vi fick jobba mer än vad andra har gjort bara för det var så mycke folk som skulle ha toast! hahahahah as jobbigt :( 
Typ 7 toast på samma gång och vi hade en såndär mackgrillsak för två mackor . . . 

Ja i alla fall, sen var det ju bara syslöjden kvar som jag behövde vara med på :)
efter skolan stack jag och Johanna hem till min farmor och var där och chilla en stund sen gick vi hem till mig och brottades med idominsalva och body butter och kleta på varandra .. 
mog1 

haha, men när hon åkte hem somnade jag och nu vaknade jag nyss ;)



åh vad söt Elin är när hon är trött:DDDDDDD

Kommentarer
Postat av: saltgurka ftw

tuttar <333333333333333333333333333333333333333333333

2012-01-25 @ 22:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0