Trött tjej 98

halluuu, vaknade för ettagsen, har bara ... tatt det lugnt. 

Aja, man vakna ju med solen strålandes in i rummet och blir glad som en solstråle ! hihi 
Meeen, lite utav glädjen försvann ju när det första man såg när man gick in på facebook var "R.I.P Whitney Houston" :( usch 

Justnu .. är jag uttråkad, och har verkligen iiiiingenting att göra. 
Önskar det vore sommar, så jag bara kunde ligga ute i bikini på gräsmattan, läsa en bok och känna den stekande solen på min kropp.. Men nej nej , nu ska vi istället få ligga inomhus i sängen och läsa en bok och känna värmen av element och lampor. finfint ! 

Jaja , får väl se om jag är med någon kompis eller något senare, ska i alla fall ta en dusch och lite sånt. 
En vanlig dag ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0