Ibland önskar jag ...

  • Att ålder inte ska ha någon betydelse i kärlek .. för det har den för väldigt många..


  • Att folk ska sluta bry sig om utseendet.. Förstå att det är insidan som räknas. Spela roll om killen/tjejen är tjock/smal , finnig, kort/långhårig o.s.v.. är det verkligen det som räknas? 


  • Att man var liten igen .. 



3 utav de saker .. som jag önskar sjuuuukt mycket, det är sjukt hur folk gör. . Liksom att man dömer någon efter utseende, är det okej ? 
men jag gör det själv, det är det dumma. Grupptryck , Tycker jag att en tröja är snygg men tänker det, och alla andra säger att den är ful .. då måste jag säga att den är ful, annars blir allt helt fel. T.ex, 

Ålder i kärlek .. spelar det någon roll om det är 2, 3, 4, 5 år emellan ? nej . Det är kärlek som räknas.
Jag känner flera "vuxna" par som det är upp till 15 år emellan, är det någon som klagar ? Nej 
Men när man är ungdom måste man ju hålla status och satsa på nån i sin egna ålder ni vet, usch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0