Host och snörvel!

Vakna med en himla hög feber som 39,7 usch usch usch, man kan ju säga att jag inte mådde så bra imorse.. 
Bara låg och klaga , ensam hemma .. kunde inte ställa mig upp eftersom jag var för yr och lalala. 

Har ju influensa enligt mamma ... usch, kommer säkert vara sjuk hela lovet .. WIIEEE :( sen tillbax t skit skola. </3 

Men när min syster kom i förmiddags pratade vi lite och kom fram till att jag är alltid sjuk på typ lov , födelsedagar och högtider. . 
Typ 3 år i rad blev jag sjuk på skolavslutningen , sen när jag fyllde 7-8 eller nåt hade jag 40 graders feber .. haha , usch. 

Men ni vet ju varför det är så dålig uppdatering, jag är sjuk, och jag kan inte göra något mer än att ligga i min säng och vrida o vända mig, så är det serru... 

puss ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0