Detta elände :(

ååh! Blev absolut ingen bra uppdatering igår, blev så himla sjuk ! 
Hade feber, hosta och massa saker ! Låg och sov heeela kvällen, vaknade typ 50000 gånger och lalala. 
Det var jätte jobbigt! Hade 39.5 grader feber som högst, och inatt hade den sjunkts tack vare Ipren <3

Nu är jag typ genomsvett ... allt håller på att gå ur mig sa mamma. skönt, 

Har inte kunnat gö så mycke mer än att ligga i sängen båda dagarna /; 
Om jag ställt mig upp har jag blivit jätte yr och typ ramlat, och jag har inte kunnat äta bara dricka vatten. 
Fast har lyckats äta en risifrutti nu :) det var gott ! Var så himla hungrig, 

jaja, fixar veckans blogg & svarar på kommentarer om en stund , puss på er ! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0