Det här med nyårslöften ..

Mitt och Johannas nyårslöfte 2012 - Inte dricka cola... 

Trots att man är cola beroende, klarade man 1 ½ månad utan cola, och kan säga att jag inte är mer än stolt över mig själv! Men ja .. nu klarade vi inte av det mer. Vi började fundera på vad vi verkligen tänkte med det där. 
Så vi sa att vi tar bort godis istället, men .. idag sa vi istället att vi skiter i alla nyårslöften och bara fetar oss! 

Ett liv utan godsaker det .. det funkar inte. Det är fantastiskt <3 mumsmumsmums 
Vi tyckte ni skulle få veta detta .. O när jag o Johanna träffas (kanske imon) blir fan godis och cola ! 
Det är sjukt att vi inte ens klara 2 månader... men är stolt ändå ! 

Hihihihihi <3



Kommentarer
Postat av: Celine Lindkvist

säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig! ;)

2012-02-17 @ 18:32:38
URL: http://celinel.blogg.se/
Postat av: iiiden

haha :D

2012-02-18 @ 15:02:34
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0