dålig update by Elin

Goddagens eller nåt .. blev ingen uppdatering igår .. :( förlåt, men hann inte uppdatera i skolan eftersom jag inte använde datorn någongång under skoldagen, och det krånglar så mycke så struntade jag i det.
och efter skolan drog jag & Emma hem till henne, i bussen hände flera olyckor ...
Jag skrapa upp ett sår på fingret på sätet, slog huvudet i taket och höll på att ramla i gången. -
P.I.N.I.G.T
Väl hemma hos Emma fixade vi lite käk, korv me brö ! moooms, sen lite godis, julmust och chibba på det! ;)
mumsmums
Sen typ fixade vi oss och drog in till Kungsbacka , till Elektronen ;) as fjantigt ställe där massa p12or och fjortisar hänger, så vi drog dit för att kolla på alla. börja med att det var as tråkigt och vi bara ville dra där ifrån, sluta med att vi hade as kul, skämde ut oss genom att dansa på scenen själva med en som heter Kim. 
jätte jätte jätte pinsamt :( 

Mange makers kommer dit snart dessutom ooo: 

I alla fall, när mamma kom och hämta oss typ vid halv 12 drog vi till donken snabbt och köpte lite mat och tog med hem. mums :D hihi sen sov jag och emma som stockar vid halv 1
Vaknade typ halv 8 imorse ... eh vafan  ? 
Sen somna om och vakna halv 9, och då gick vi upp och gjorde lite varm choklad och spela need for speed ;)
Nu har hon precis åkt hem i alla fall, och jag är himla trött :(
ligger här och kollar lite tv, men finns inget roligt alls, wää! 


Kommentarer
Postat av: -

i can se your nipple !<3

2012-02-11 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0