dagen börjar toppen !

Jajjemen , påväg till skolan nu , försov mig :( det går bra nu asså, har dessutom jätte ont i halsen och min mage är grinig :( får väl gå till skolsyster och knarka Ipren och halstabletter, wiiiiihooo :DD

dock känner jag ju på mig att hela jag är lite grinig idag , och så har vi lång dg , slutar kvart i fyra och långa lektioner .
det är inte riktigt min dag tror jag..

nu går jag dessutom upp för en himla hal backe och halkar o ramlar... bara ingen ser mig, min rumpa gör himla ont.. och nu tror jag att vi lägger ner mobilen , för nu trampade jag utanför trottoaren ... pössss

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/2816230/images/2012/pic_188047500.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0