bläbläblä

Fint väder, solen skiner och det är varrrrrmt ... gissa vad jag gör ? 





Jag sitter hemma i min säng och är sjuk, YAAAAY 
Har vart sjuk väldigt mycket det senaste, och det är inte alls kul .. och jag sitter hellre i skolan på en tråkig lektion nu än att sitta här ! Seriöst :( Men man vill ju inte direkt gå till skolan om man ska må illa och ha ont i huvudet hela dagen. suck

Jobbar just nu med mina frågor om den metodistiska kyrkan, lalaala. . skulle ju förberett redovisningen med min grupp idag eftersom vi redovisar på tisdag.. men neee, jag är sjuuuuk! ovanligt.. 
Aja, det löser sig. det blir bra ändåå ! :) 

Nu ska jag fortsättaaa, pössss 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0