Sikta mot stjärnorna!

Kom nyss hem ifrån Sikta mot stjärnorna! 

Något som min förra skola hållt på med i 16 år eller vad det nu var... 
Barnen i skolan får uppträda på scen med att dansa och hålla på till låtar ! 
Jag var med när jag gick i 3an, jag, Ellinor och Robin dansade till "I love rock N roll". ahahh go 

Men aa, min syster dotter Linnea var med idag, klart man måste kolla då! 
Skulle igentligen på Gokart, men jag måste ju kolla på detta ! 

Himla gulligt i alla fall !

Efteråt blev det fika i  matsalen , kaka o saft !  mumma, och strax därefter gick jag och Johanna en sväng ut och tittade på våran gamla fina skolgård. Det är sjukt hur man längtar tillbax. 
Jag och Johanna gick runt till favorit ställerna och typ satte oss i ett nät där alla alltid körde "sanning eller konka" och berättade hemlisar.. sen gick vi runt och bara kolla och tänkte tillbaka! 

Hitta också en bild på när jag gick i femman ! hiihih, 





HAHAHHAHAHAHAHHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR !!!! 

Fyfan vad ful jag var :'( 


Kommentarer
Postat av: Simon

Du ser ju för fan likadan ut Elin!Inte mycket skillnad förrutom att du nu har massor av äckligt smink som täcker ditt fula ansikte

2012-04-12 @ 21:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0