New stuff

Igår var jag i Kungsbacka med min kära vän Emma, då blev det linsvätska och en foundation inköpt. 
Jag är ju lite special barn med mina lgon dessutom så min linsvätska är massa dyr, 139 :-.. känns ju lite sådär, 

Jaja, dessutom under tiden jag inte bloggat så har jag köpt en plattång! 
Hima bra är den, och den skulle kostat 700kr, men när jag kom till kassan och skulle betala behövde jag bara betala 430 kr ! Lucky day? 

Men i alla fall igår... det regnade och regnade , och det var annandag påsk, så när vi skulle hem.. gick den jävla bussen då? näää! Så smsa jag min mor och sa att bussarna inte gick och då skrev hon att det går en tio i, så vi väntade.. kom våra bussar???? NÄÄÄÄ 
Så vi satt ju på stationen i typ en timma, men sen kom min kära syster och hämta oss <3

Men här har ni - 





Kommentarer
Postat av: iiiden

nice!:D

2012-04-10 @ 17:19:50
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0