Hunger Games !

Filmen var jätte bra ! även fast det var typ en "krigar film" så satt jag och lipa som.. jag vet inte vad. tårarna bara rann ner för mina kinder. haha, sen var det ett ställe som var typ "hoppa fram" scen, så jag blev så rädd att jag skrek och slängde iväg min mobil... smart tjej 98, folk måste trott jag var dum i skallen som slänger mobiler runt mig. HAHA nej men jag var inte den enda som blev rädd i alla fall, typ alla blev rädda men jag var nog den enda som slängde saker runt mig.. HAHA ååh, jag dör:(

men filmen var jätte bra i alla fall! tycker ni ska se den ;)


Kommentarer
Postat av: iiiden

haha älskar såna filmer:)

2012-04-14 @ 20:29:37
URL: http://iiiden.blogg.se/
Postat av: amanda

sv: tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0