Datooor !

Wiie, har äääntligen fått min dataladdare ! As gött, så nu kanse jag inte somnar när jag kommer hem ifrån skolan ialla fall ! 

Dock så har ju min Iphone laddare haft glapp ettag och typ slutat fungera helt :( den hade inte laddat någonting inatt i alla fall så fick låna Johannas laddare i skolan och sånt :) och nu när jag kom hem 3% kvar på mobilen, och jag försökte som en galenpanna att få igång laddaren och efter en stund hör jag ljudet som det låter när mobilen laddar<3 ååh, lycka. Även fast jag får sitta och hålla i den .. fast nu ligger den ner perfa och laddar. 
Men måste fortfarande ha en ny eller låna någon som har någon extra. 

Kom i alla fall nyss hem ifrån skolan dåråå, har vart... både trött och hyper idag på samma gång. 
inte bra.. eller bra och bra, jag verkar ju glad eftersom jag går runt och as garvar åt minsta grej ;O 
ahah, typ i Bamba satt killarna vid bordet bakom och härma mitt skratt för att jag har så "roligt" skratt... 
haha , mobbad tjej 98. 

Nej men, haha ! Just nu sitter jag i alla fall i min säng och ska strax sätta igång en spännande film skulle jag tro, om det inte händer en massa andra grejer istället! Kanske fixar lite med bloggen istället ;) 
Vi får se! 

sålänge (eftersom jag inte riktigt kan lägga över bilder till datorn pågrund av laddaren) får ni lite knas bilder jag tog precis ... Tråktråktråk



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0