Då var vi här igen

uppdateringen börjar bli sämre igen.. har vart med kompisar hela helgen och nu har jag gett Emma hennes laddare igen, så aa :) men hoppas på att jag får
min laddare nu i veckan!

just nu sitter jag här i sängen med mobilen och lyssnar musik och snackar med lite fölk ;)))

skola imorgon... efter en veckas lov, kommer kännas konstigt eftersom detta livet för mig har vart JÄÄÄTTE långt känns det som :o alla säger att det gått så himla fort , men för mig har det verkligen känts att det vart lov och inte bara en helg! as gött:D

Aja, skola imorgon i alla fall.. och lång dag, deet sög ju. men men, bara att ta!

Nu ska jag i alla fall lägga mig och sooova :D är såhääääääär trött !
puss & godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0