Såndär mega dålig uppdatering...

Rubriken talar ! 

Jag har vart super trött idag! ändå gick jag o la mig rätt tidigt och vakna rätt pigg.
Hmm, knasigt! 

Men nu ligger jag halvdöd i sängen, väntar på att klockan ska gå lite snabbare så jag kan gå och sova!
snarksnark. Om jag somnade nu kommer jag vakna vid typ tolv eller nåt ändå. 
yscha! 

Dagen har vart rätt okej, förutom att jag vart så trött.
Fick glass imorse i skolan (y) ggött

På inriktningen fick vi se en stor äcklig nattfjärilsslarv! åh fyyyfan !


uusch! våran lärare hade sparat den i en gladburk för att visa oss, men hon skulle släppa ut den sen :)
Men blää, den var så stor och äcklig.. och .. grön :s 

Annars har dagen vart som vanligt!
Regnat sjukt mycke dessutom.
kul (y) 

Hösten är påväg i alla fall, jaojao! 
Skriver kanske lite mera sen, ska gå ner och se vad som händer! 

Puss På er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0