Lång dag !

Hallu :) 

Här sitter jag och Johanna i sängen och väntar på att Leegue of ledgens ska bli klart! ;) hahaha.. 
Ja, skoj. 

Dagen har vart lång, vi slutade ... kvart i fyra, pust ;)
annars har det väl vart rätt okej. 


Det blev tyvärr inget inlägg till igår , men jag och Emma hade fullt upp med annat :D hih 
Vi var ute lite och så :)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
bra att jag glömde spara inlägget också .. 

har hunnit spela lite LOL med Johanna ;) men det sög ! fatta ingenting :( blä! 
Och Johanna ska snart hem, inte roligt:( 

Får väl se vad jag hittar på! Poss <3



Kommentarer
Postat av: ida

sv: lagt till dig me !:)

kram

2011-09-26 @ 18:43:16
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0