Jag blåser bort..

storm !? blåser det hos er också? 

Har ju nästan blåst iväg när man ställt sig uttanför dörren! fy :o 

Aja, skolfotot idag SSSSÖG! nog sämsta ever.. inte för att jag sett det men känner det på mig :( 
  • Såg knasig ut
  • Fick inte ha tröjan jag hade på mig -.- fick ha tjocktröja
  • såg knasig ut
  • såg knasig ut
  • allt sög !
  • man fick inte ta kompisfoto...
haha .. jaaa , problematiskt (y)

Jaja, blir nog inte det värsta i alla fall :p 


Johanna hängde med mig hem efter skolan (: 
Vi satt typ och nördade "Wizard101" i några timmar? xD 
Sen gick vi ut i det blåsiga vädret (: hihi mysigt! 

haft skoj i alla fall . Snart blir det dags att mysa i soffan och titta på American Pie på 6an :)
haa det göött ! 





Har dom ingen humor ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0