härligt väder !

Tjjaa, ;) kom nyss hem från skolan! ggööttt

Imorse när jag gick till skolan var det typ ... 4 + grader kanske? Asså whuuutt? 
vinter typ ... brrrrrr
Men det är inga moln på himlen typ, inte nu i alla fall, och solen skiner! härligt:)

Skolan har vart okej, lite galen klass idag .. men det är fredag och alla är trötta efter en lååååååång vecka! 
Vi hade först matte, vi var galna.. 
Idrott var jag bara med en stund, fick gå en halvtimma tidigare bara för jag skulle på elevrådsmöte! hih 

sen var det ju No och Engelska, vanligt :)
hehe, 

Men nu ska jag och mamma åka till optikkällaren och köpa lite linsvätska och beställa linskoll! 

hhajråå <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0