beställa en pizza på pizza Montana ;)

Hallu ! Här sitter jag och Johanan i soffan och kikar lite på datorn (: 
Har precis vart hos min farmuur, hah.

Dagen har vart ok! Har väl haft problem med ryggen.. så fick hoppa över gympan, jag var med på uppvärmningen, men så kände jag att jag var tvungen att hoppa av för ryggen sved och gjorde ont och andningen blev tung :( 
Fick sitta ute och frysa och titta när alla spelade "Lacrosse" istället.. 

Engelskan var väl .. lite sådär, heh :P inte alls sökig klass eller så .. verkligen inte . 
HAHA ! åh harre gud xD 
Men dom övriga lektionerna var bra (: 

Strax ska väl jag och Johanna bli lite tjocka och köpa pizza ;) hihi göööttt ! 




Kommentarer
Postat av: M*

Trevlig helg ♥

2011-09-23 @ 21:29:52
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0