10 sanningar om lilla Elin


Nån ville ha lite "fakta" typ "sanningar" om mig. Så kör en typ sanning sakimojsigojs ! 



1. Jag har igentligen glasögon, för er som inte visste. Men har just nu linser! 

2. En sak som jag tror att inte så många av mina läsare visste, jag kan inte säga bokstaven R ordentligt. Låter som en skåning när jag säger det ! Jag säger det från halsen... låter lite skojjigt ;) när jag säger t.ex "ror" blir det "rhohr" typ xD låter knas! 

3. "Aj jag peta mig i ögat" är nog min favorit replik. säger det minst 5 gånger om dagen. Petar mig ofta i ögat, men roliga är att jag kan säga det ibland när jag inte ens är i närheten av ögat med handen! Har blivit en vana... 

4. Jag har ... en vääääldigt skruttig mobil. Vattenskadad, den låg ute i snön i 3 månader, går inte att ladda, mycket sönder, knappar är borta & jag har tappat minneskortet.. men jag älskar den ändå (L) Den har gått igenom mycket, min lilla Knims ♥

5. Family guy, Scrubs, How I meet your mother & The big bang theory är mina absoluta superduper favorit serier! 

6. Jag ÄLSKAR låten Caramelldansen ! Den sitter på min hjärna hela tiden . Eller rättaresagt, ÄLSKAR typ alla "barnsliga" låtar ;o Lyssnar på sånt jätte ofta! Typ ... Far jag kan inte få upp min kokosnöt xD 




7. Mr. självörtroende är på en väldigt lång semester lååångt ifrån mig... 

8. Här ja, här är man fett mörkrädd! uuusch, hatar hatar hatar att vara ute i mörkret, även om vi är flera. Ska helst hålla nån i handen, det är då jag känner mig trygg... det skyddar ju inte direkt , gillar väl bara o hålla handen antagligen x] 

9. Jag är en kvällsmänniska, blir alltid pigg på kvällen, eller mer övertrött så att jag känner mig pigg. Så kan jag typ inte sova, sen vaknar jag och nästan försover mig. VARJE DAG ! 

10. Jag suger på sånthär.. som ni märkte! Men jag tycker det är fett bra att ni ber mig göra sånthär ! 
Liten utmaning var dethär !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0