23 Oktober , tecken på Rubrikbrist ...

Godmorgon eftermiddag :)

Klockan är tre ! lite över, hihi. Kom hem för några minutersen. Vart med mamma och syrran och kollat på en visning. inte till mig och mamma

Vaknade runt halv 1 idag, var massa trött och mår massa illa :( blä! 
Går väl över :D Men aa, har väl just nu mer eller mindre bara suttit här vi datorn. 
Pernilla har ju fått mig att börja med Tumblr... Så aa, nu sitter man ju där och kikar :D


Min tumblr ! skaffade ju det igår, så är ju inte så fixat än, men det kommer väl nån dag ;)

Nu i alla fall sitter jag i soffan och kikar lite tv, ska strax fortsätta skriva på våran myt vi har i svenskan. Tror den ska vara inskickad imorgon... ajaj, inte klar! :) 



sånnadär, grekiska gudar skriver vi om :o 

Men , jjaoo ! Vi hörs senare! pusss





Kommentarer
Postat av: lisa

vad är dom tumblr ??? älskar dig ..... du verkar awsome :)t

2011-10-23 @ 17:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0