11 Oktober.. En såndär vanlig tråkig rubrik,

Tjäännnaare (:: 

Hur är läget idag?? 

hos mig äre rätt ok! Trött, ont i magen, sår lite härodär & skoskav .. annars rätt chill ;)
hihi 

---------------------------------------------------------------------------------------------

skoldagen har vart helt okej faktiskt :) Jag & Emma försov oss imorse (som vanligt) hihi, men vi kom i tid ändå! Vi hade ju inte ens börjat :D 
Haft 3 lååååååånga lektioner idag ... peuh, so , svenska , No alltså .. "tråkigt tråkigt tråkigt" :) 

Johena hängde med mig hem efter skolan (; gööttans. 
Vi stack hem till farmor och åt upp hennes mat stackarn <3 Puss på Farmor :*
Käkade lite pannkakor, åt upp nästan alla smörgåsrån .. mooms ! Sen satt vi och måla jag o Johanna! hihi
Fina mästervärk i gamla målarböcker ! 

jaja, fiint <3





imoooorgon drar jag och Emmis till Kungsbacka och träffar lille Daniel jjapp! 
Och nu ska jag fortsätta sitta här .. stirra på datorn och lyssna på musik , och bara inte göra någonting ! 

pöss ! <3


bara för jag har världens äldsta, sämsta och trasigaste mobil ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0