Vintern närmar sig..


Man märker ju att det är höst .. och hösten är inte direkt lång! när snön kommer äre vinter! 
Blir säkert en lika lång och tråkig vinter som året innan :( Blä 


Ända bra med vintern är när det är snö så man kan leka (a) och komma in och sätta sig med en varm choklad i handen och bara mysa framför tvn! Och Julen såklart ! 

Längtar massa till Julafton faktiskt, och nyår.. men inte till 2012 , vet inte riktigt hur det hänger ihop. men jaa! 
Och snart blir det dags för vinterjackan, halsduken, vantarna, mössan och vinterskorna ! usch! 
Hade vart gött med en overall som man hade när man var liten;) 
Kunde ju ingen stoppa ner snö i brallorna.. 

Nackdelar med snön och så är ju att man kommer bli mulad rätt mycke i skolan :( 
haha, förra vintern blev jag mulad varje gång jag gick ut typ xD hahaa
Man får hålla sig inne alltså ;) 

Men nog om mitt vinternsnack! Så mycke längtar jag ju inte ;)

Imorgon är det halvstudiedag, så vettefan när jag kommer hem. 
Men ni får uppdatering nångång där ! 

pössss <3




snygga <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0