Sämst uppdatering !

shobreee, vet att det vart rätt dåligt idag jjao! 

Meeen, efter skolan stack jag och Emma hem till farmor, eftersom min hemnyckel är hemma hos pappa -.- (y) 
Stack hem när mammi kom hem, så delade vi på en pizza jag o Emma, sen åkte hon hem :) 
Även om det inte blev så länge hade vi fett kul! 

sen försökte jag hjälpa Frida med hennes design, men såklart skulle det krångla sig och jag måste ner och fixa käk till "utflykten" imorgon... suck -.-''

Blir ju Nordens Ark med inriktningen imorgon :D och på Torsdag blire någe annat vi hittar på! :) 
Vi har typ "inriktnings dagar" hahah, aaah ska ju bli najs ändå! 
Blir väl och hänga med Pernilla hela dagen dåå, ;) se om jag överlever ... :$ Eller rättaresagt .. om hon överlever (a) jjag är så busig! hihihih.

Skoldagen förövrigt har vart okej :) rätt chill med 3 lektioner! 
Men nu ska jag faktiskt dra ner och fixa käket till imorgon ! 
pöössss <3




snygg och suddig bild o.s.v 


Fin man var förr i tiden, glasögon, jätte vågigt hår och handskar för man inte vågade hålla i hamstern dom första veckorna (a)

Kommentarer
Postat av: ludddddddddddddddeeeeeeeeeeeeeeeeeee

hahahahahhah bilden xp

2011-10-18 @ 21:44:39
Postat av: tove

va sött du e i bilden!

haha, ja det stämmer och håller med dig! xD ♥♥

2011-10-19 @ 14:30:14
URL: http://fuckyss.blogg.se/
Postat av: Lala.

Vilken Jättefin blogg!! Men hur lägger man in videos på bloggen??

2011-10-20 @ 16:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0