Orken försvann, men tror den hitta hem.

Bästa rubriken för att förklara att jag verkligen inte orkat blogga :) 

Orken har vart på skogspromenad! 
nu är ju ändå klockan 1 på natten också ;) typsiskt att man får ork just då!

Men yeye, vart med Emma, två dagar. Hon följde med mig efter skolan i Fredags. vi hade massa skoj! 
typ träffade kompisar, först två stycken på eftermiddagen, sen kom en kompis, Oliver , till mig, så var vi med honom :) sen när han åkt hem var vi med en annan x] haha 

Fett chill, sen var vi typ aas trötta. så vi typ gick upp och la oss, så somna vi direkt. chill
Sen vaknade vi imorse, Maja stog i dörren och tittade på oss, sen gick ut.. sen kom hon in igen, hoppade upp i min säng och typ smekte mina kinder xD skum liten tjej detdär

men aa, sen har väl jag och Emma kikat lite film under dagen, hon åkte hem vid 5 tiden nån gång :) 
Sen har jag vart ensam hemma, myst lite :)
Bakade misslyckad rulltårta, jaa, lite så

Snackat massa skype hela kvällen o.s.v ;)
Men nu ska jag sova, eller titta film! Har inte bestämt mig riktigt, men godnatt i alla fall !  :*



Kommentarer
Postat av: sonja

Hej hej :)Nu är veckans blogg avslutad, kolla om det blev du, annars är det bara att anmäla sig igen :)http://zlokka.blogg.se/2011/october/vinnaren-av-veckans-blogg-och-ny-omgang-1.html#comment

2011-10-23 @ 12:02:35
URL: http://zlokka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0