MornMorn !

hihi , vaknade vid halv två idag :o 

Gick inte och la mig så sent heller! hmm, allmänt trött antagligen.
Men låg och snacka skype ettag med philip, klockan var väl 1 eller något, halv 1 kanske, så la jag mig ner, sen vakna jag och då snackade jag fortfarande skype, jag hade sovit en halvtimma kanske ? xD 

Haha, så då stängde jag ner skype och gick o fixa mig . 
sen skulle jag stänga av datorn, men han ju inte! jag somnade direkt ! hahaha, Så jaa. imorse vid 10 tiden vaknade man med datorn i famnen... 
Sen somna jag om och mamma väckte mig vid halv två :) 

haha, jaa! fint .. 

Och nuuuu ska jag ta och städa :D Förberett musiken, nu händer här grejer ! !! 



knas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0