Borta bra, men hemma bäst ♥

Godmorgon allihopa ! :)  

Idag blev det att stanna hemma för mig :/ Känner mig inte så bra idag .. uusch! 

Har inte feber eller så, men halsen krasslar och jag hostar som en ko som satt i halsen! och huvudet bankar och när jag står/går så vinglar hela golvet! BLÄ
Får i alla fall hoppas att det går över till Onsdag! Då blir det nordens ark :D 

Vi har "inriktningar" på skolan, typ som elevens val ungefär :) men jag har Gillar djur i det , eftersom jag gillar djur xD men aah, så ska vi dra till Nordens Ark med den inriktningen ;) 
Kommer bli as najjjs, vi ska träffas i kungsbacka kvart över åtta ... hmmmm, är hemma vid 6 tiden ungefär ;) då får ni superduper många bilder hoppas vi på :D 

Aja, nu ska jag dricka upp mitt te och lägga mig i soffan och vila lite ;) 

ppöss <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0