Rubriken man inte kommer på..

Hejjpåer! Kom preciiis ut från duschen, gott med en varm go dusch nu när det är såpass kallt ute ;)


Åkte till Ellinor igår eftermiddag, sov där :D eller .. sov och sov, vi sov i 4 timmar :) hahah
Haft grymt kul! 
Hennes brorsa hade lan också, så typ klockan 1 inatt stack vi ner till studion och käkade lite godis och kollade när dom spelade typ xD 

Sen blev det lite Guitar hero och film :) 
Halv 6 startade vi Sagan om ringen 3, och halv 10 låg jag halvdöd i fåtöljen .. haha då gick jag och Ellinor upp och la oss, och vaknade vid 16.00 :)))
Dock dygnade jag, så är superduper trötttttt , gick ju upp halv 9 igår för att passa maja! 
Meningen var väl att vi skulle ner och sno lite godis sen gå upp igen, och det typ några timmar ! hahahhahha

I slutet låg väl alla halv deckade i fotöljerna, kul hade jag i alla fall! 
Nu är jag hemma då japppp, kom hem nån timmasen kanske. 

Hoppas jag kan sova sen bara, för det hade inte vart dumt att bara lägga sig i sängen och snarka lite ! 
Meeen neppnepp, för tidigt ännu! Då vaknar jag ju fy sjutton för tidigt imonbitti! blää







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0