Konfaaa <3

Hejjpåer ! 

Igår blev det ingen uppdatering pågrund av att jag stack hem till Emma efter skolan :)
Skulle igentligen dratt in till Kungsbacka och träffat en kompis men varken hon eller jag fick tag på busskort så det gick inte så bra! 

Jag och Emma typ låg och kolla film hela kvällen , Scarymovie 3 , Motorsågsmasaken & nån annan knas film ! 
Käka popcorn och drack saft (a) Fast jag åt upp alla popcorn ... mihihi

Så sov jag där jjapp, och imorse gick vi upp typ mega tidigt :( 20 i sju, och jag var mega kall och trött eftersom jag brukar gå upp halv åtta annars ;) 

Men vi åkte till skolan, så jjaa.. skolan har vart en vanlig dag :))) 
Hade vikarie på No;n bbara, men det var göttans:D 

Kikade film sen gick jag, Johanna & Emma in i ett eget klassrum som vi skulle jobba med frågor med. 
Så satt det några killar från våran klass där också :) 
Sen gick Emma typ en halvtimma tidigare pågrund av att hon skulle på utvecklingssamtal, så där satt jag och Johanna och sjöng och hade det allmänt bra... dock tror jag killarna är döva :) 

Nu har Johanna precis åkt hem :) 
Vi har vart på såndär "Konfa träff" typ, typ prästen pratade massor och föräldrar var med . 
Så jja :) Mne jag ska konfirmera mig i alla fall! 

Najjsiigt, och NUUUUUU ska jag tagga pasta carbonara! ;)) 
Ska bara göra det först ... suckkkk, 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0