blabla

Hejpåer! :) 

Här sitter jag hemkommen från skola och allt sådant skit! 
Vi hade matte första lektionen, vi gick igenom .. criklar o.o 

haha, räknade ut omkrets och blablablaaa, vi har geometri i matten nu. och det är bara såååhäääär tråkigt. 
Efter matten hade vi bild , och jja .. jag ritade klart min bild som ni får kort på senare ! 
Alla andra höll på med lera, men jag orkade inte. man blir så kladdig! hahah 

Franskan satt jag bara och skrev massa ord, typ gloser och spelade hänga gubbe med Johan :D as najs ;) 
Sen var det ju rast och jag satt med Bastin typ hela rasten och tjöta , Pernilla var inte i skolan idag heller den sket ungen :@
Fast var ju med Johanna, Emma o Ebba också ! Dom är knasiga... 

På so;n typ höll vi på med massa frågor men jag, marcus, david och robin satt och lekte på google earth xD 


Kommentarer
Postat av: Evah

Gillade tröjan. :)

2011-11-28 @ 17:51:26
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0