22 November

godkväll! 

Haft en bra dag ? Jag har haft en helt okej dag^^ 

Skolan .. tråkig som vanligt xD 

So- vi typ höll på med Google earth och massa frågor typ .. as tråkigt xD
Svenska - vi läste .. Bara läste.. 

Mat , rast o.s.v , jag o Pernilla gick runt i skolan och fjanta oss som en vanlig skoldag :)

No- prov.. sög, gick riktigt dåligt känner jag på mig! Så gick vi igenom lite saker typ, fick en ny bok o.s.v. 

Efter skolan drog Johanna o Emma med mig hem , så kollade vi lite hemma o.s.v 
Drog upp till skola igen och mötte en kompis, Sen har vi bara suttit o kikat på tv :)

Snart blir det väl till att jag o Johanna drar upp o nanar , jag är superduper trött..
måste duscha imorgon bitti också, åhåh suck :( 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0