skolaskolaskolaskola

blä, sitter på So lektionen just nu, väntar på att Google Earth plug in saken ska bli klart installerad o.s.v.

Vi börja med geografi idag, kanske bra om jag börjar lyssna på dessa lektioner nu då, är j*vligt dålig på geografi får jag säga xD pinsamt dålig ;s 
menmen, jag lär mig! 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, blir ju först skola, sen slutar jag nångång i eftermiddag. vet inte när.
Mår ju dock inte så bra idag, känner mig lite krasslig o.s.v, så vet inte vad som händer direkt.
Kanske skulle vara med kompis , men har inte städat mitt rum, så tror inte jag får ha med någon hem... 

suck ..

Men nu slutar viii, Hare gött hajj <3




söta,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0