Rivade!

ahha, ja rubriken .. kommer till det strax ;) 

Allt blir så himla mycket roligare när man sitter bredvid Robin i klassrummet ! Hahaha 
Sitter och skrattar ibland så tårarna rinner ;) 

Men i alla fall på So;n tror jag, våran första lektion, så satt jag och jobbade med några frågor vi skulle arbeta med och snackade lite med robin, så höll jag tummen på näsan, och helt plötsligt rycker jag till och min tumm nagel trycker in i huden på näsan, mellan näsborrarna! hahahaha

Så jja, jag börja blöda o.s.v, sen på rasten så försökta emma få mig att lägga mig ner i hennes knä, så trycker jag armbågen på skolans fina långa tegelvägg, och skrapar upp lite. men nej det gjorde inte ont. 
Sen på svenskan kollar jag på armbågen, vänder mig mot Robin och säger: 
"Emma rivade mig förut" HAHAHA, svenska !?!? 

Det har vi haft lite kul med , haha.. rivade.. 

Annars har det vart en heelt vanlig Tisdag ! :) 
Nu ska jag ta och vänta på att mina pommes frites blir klara ;) 

Ha't <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0