hackihack?

Blablabla, facebook ska bli hackat o.s.v


inte något jag direkt tror på ... fast man vet ju aldrig :) Dom kanske lyckas, kanske inte.
Många som försökt hacka facebook, men domhär är ju mäktiga :o 

Så ja, typ varannan minut finns där en ny uppdatering typ "nejjj, facebook kommer stängas neer, det är mitt liv, ååh jag kommer dö" 
Typ så ja ... men jag bryr mig inte så mycke.. 

Typ : Åååh FML FML FML!! jag DÖÖÖÖR
AHAH, nejnejnej, tar inte dethär så seriöst. :) 
Får väl se vad som händer, och om det nu hackas så kanske folk får tillbaka sina liv? Så man kan va social på riktigt någongång, 
Och man kanske lyssnar mer på lektionerna, och inte sitter med facebook istället för att lyssna på läraren och slutar med ig i dom flesta ämnerna för att man inte lyssnar! 

AJJABAJJA, sluta med facebook på lektionerna !!
fast dock ska jag inte säga något.. bara nåt random som kom upp i mitt huvud för att jag är jääätte trööött :D 


Haha, men som sagt... Jag tror inte på detta !! 

BULLSHIT :)))))) :*





Kommentarer
Postat av: dissertation

Everybody using this mask feels like a fucking hero.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0