Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon.

ååhh... Det hade vart fantastiskt !! 

Jag hade nog ... jag har faktiskt ingen aning! Liksom, jag hade nnog gjort mycke... 
Om jag skulle skriva något här som jag "tror" jag skulle göra skulle jag säkert inte gjort det ändå ;) 
smart tanke !! 


haha nej men , det beror ju på när jag får det :) 

Om jag typ vinner det i denhär ålder 13-15 så hade jag nog gett massa till familjen och sånt, sen typ köpt MASSA kläder och MASSA grejjer jag behöver ;) 
En ny och större lägenhet till mig och mamma ?
EN HUUUND !! 

Om jag vinner typ mellan 18 och uppåt skulle jag väl typ hittat nån lägenhet, sen gett lite till familjen kanske, köpt hund ... igen ... haha o.s.v
Så det beror heeelt på vilken "ålder" jag vinner det ! fast njae, tror aldrig jag vinner det ! 

Fast man ska ju aldrig säga aldrig ;)))) 



tittaaa  , jag är nästan riiik !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0