Dag 11 - Någonting jag oroar mig för.

Hmm, svårt där :) Mycket faktiskt ! 

Innan oroade jag mig ju om allt dethär med jordens undergång och blablabla blabla , men icke längre !
Bara löjligt, och alla som tror att 2012 är året då jorden går under, haha lugna. 

Den kommer inte gå under på långa vägar ;)
Bara för att Maya boken tar slut 2012 betyder det inte att jorden går under, asså dom bara sluta skriva i den! 

TITTA VAD JAG LYSSNAR PÅ MINA SYSTRAR !


Men asså, det är inte så mycket ändå jag oroar mig för. 
Det är väl att mitt liv inte ska gå som jag vill, eller att jag slutar som nån kattkvinna ? kanskekanske 

Eller att mina barn inte kommer ha det bra o.s.v 

Men annars är det onödigt att oroa sig för något :) Lev livet som det kommer så ska det inte gå fel . :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0