Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.




wiho .. ännu mer fakta om mig  ! 

Har ju redan 10 fakta om mig, men här får ni 10 till! 


  1. Jag tycker det är ur gulligt med killar som använder smink !
  2. Jag är gaaalen i pommes frites! ^
  3. Älskar att sova, men hatar att gå o lägga mig ...
  4. Jag älskar killars röst när dom är trötta, naaw!
  5. Ibland när jag har tråkigt, kan jag sitta för mig själv och kika på barnfilmer, typ alladdin, Ankie och Pytte & Nalle Puh och sånt. hihih  Love<3
  6. För er som inte visste "Escape the fate" är mitt super duper älsklings band <3
  7. jag kan sitta och stooooor lipa till en barnfilm! Micke & Molle ... har nog aldrig gråtit lika mycke till en film..
  8. Jag är typ .. coca cola beroende, dricker det typ heela tiden :(
  9. Jag äääääälskar att köpa onödiga saker .. kanske köper en tröja, för 200 spänn, sket snygg i 1 vecka, sen inte rolig längre ... typiskt Elin.
  10. Jag är jääätte klumpig ! t.ex som jag skrev i ett annat inlägg, att jag petar mig i ögat sjuttioelva gånger om dagen! och att jag snubblar hela tiden, slår i någonting o.s.v , ännu mer typiskt Elin !!!


Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

söt!:D

2011-11-04 @ 12:47:45
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0