"Aj, jag peta mig i ögat"

Haha, tjenare ! Sitter här i soffan och fryser jääätte mycket !

Skolan, tråkig som vanligt.. ändå rätt rolig dag ;) 


Engelska, franska, idrott , syslöjd ! 
Engelskan satt jag och Pernilla och jobbade ;) 
Franskan kollade vi på nån film och kollade igenom ett kapitel. 
Idrotten hade vi innebandy, jag var målvakt halva, fyffaan vad varm man blev ! hahhaha ! 
Sen var det ju mat, Chicken nuggets. gött, Filip åt 42 stycken ... (y) 

Syslöjden kollade vi på nån film om bomull.. så rkade jag peta mig i ögat, och sysljdsläraren blev typ as sur :o 
hon stog och kolla på mig först hon bah : Vad gördu? 
jag: va? 
hon : mm
jag: peta mig i ögat? ;s
Så stod hon bara och kolla på mig as sur i typ 10 sek? asså creepy... 

Gick hem med Sebbe, Ragge och Simon. Sebbe skulle t sjukgymnasten och ragge skulle med och simon skulle hem ! haha :)) 

blir väl Tjolöholms julmarknad om en stund också ! :) hheheh ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0