vilken daaag!

Oh harregud, ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen!
Men, imorse åkte jag till Norvalla marknad och var där ettag, sen åkte jag till åsa och käka glass och träffa lite släkt.
Och köpte iiiingenting på norvalla :(
Men sen, åkte vi hem, tänkte satt mig och skriva ett inlägg, men åkte till hästarna med syrran :)
vi gick typ 20 minuter till en hage och hämtade en häst, 20 minuter tillbaka. höll på med henne i 1 timma ungefär sen gick tillbaka dom 40 minutrarna !
Ååh, mina ben är alldeles slut, kanske inte låter så jobbigt, men det var det! nästan BARA uppförsbackar och i denna värmen!
Men värmen är skön, fått en het solbränna *host*
haha, men aa. var helt slut när jag kom hem! så tog en sväng i duschen sen en liten vilopaus i soffan.
Käkade lite mat, sen gick jag ut !
Var ute i en timma och bara gick runt i fjärås, sen träffade jag Philip och Aleks som var ute med Aeks hund , så jag gick en stund med dom. O när jg kom hem, satte jag mig i soffan, andades uuuuuut och kollade på lite film med systrarna !
Mystigt :)
men jjag blev så trött, så jag gick upp nu.
Ska strax sova innan jag somnar med datorn i knät som jag gjort några gånger innan .. hehe
Gooodnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0