sova, upp tidigt !

Kom nyss in ;) Vart med Alex och Philip. . några mongos! hahaha
Vi var ute i typ 1½ timma, roligt;)
Dom lura mig att det var ett ufo ... för det var ngt, som lös typ rött och grönt, och lät jätte konstigt och åkte på himlen :o och det såg stort ut .. men det visade sig vara ett typ flygplan xD
haha, så var vi uppe vid skolan och gick där, så hörde jag något i skogen och fick halft panik , det kunde ju vart en älg som typ förberedde sig att attackera !  yyscha
men nu är jag hemma :) Ska strax gå och sova, upp halv åtta imorgon! blääääää
Men dagen ska bli rolig på High Chaparall i alla fall :)
Så, jaaaaa, det blir ju nog iiingen uppdatering imorgon xD kanske nån snabbis när jag kommer hem!
Puss & Kram ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0