High chaparall & Gekås

Kom nyss hem från High chaparall! Kom till high chaparall runt 10.00 tiden imorse, vi gick runt oc tittade lite:)
Och det har vart riktigt varmt och gott idag! mmmhh
Jag hade med mig min kamera, men den hade inga  batteri xD så det blev inga kort!
Men vi åkte till Gekås efter det, så vi köpte batterier där, så när jag åker till Danmark på Söndag - Måndag kommer ni nog få maaaaaaaaaaassor utav kort :D
Bra va?
På High chaparall gick vi runt lite, kollade på showen och käkade på Wild Bill´s hamburgers :D haha
goottt
På vägen hem tog vi en sväng om Gekås där jag köpte En stor hårspray och en liten hårspray och en Ullared tröja ;) Tog typ oversize eftersom jag tänk ha den som pyjamas(A)
haha ! Men nu ska jag faktiskt ta och vila lite, är så himla varm ! :o ska ligga och vänta lite tills Family Guy börjar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0