Fika i frillesås

Kommit hem nu !
Gott var det med marängtårta och cider ! Mmhh mummaaa.
Vinbär på är ju alltid ett + ;) gooott goott
Jag och Katja (som vi fika hos) satt sen uppe på hennes rum och kollade i gamla skolkataloger.
Har kollat i dom nästan varje gång jag är hos henne, men det är så kul ! hahah
Efter det åkte jag och mamma, stannade snabbt hos mormor .
Nu sitter vi här hemma.
Min syster kom precis, och mamma ska laga Korvstroganoff, hyfsat okej mat faktiskt !
Och jag är superduper trött, skulle kunna somna när som heeeeeeelst !
Ska nog ta mig en stund på soffan om en stund ;)
Hihi, eller gå upp och läsa. .
Kommer ju inte hända något av det säkert, men försöka går ju !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0