Danmark imorgon!

Imorgon åker jag till Danmark, kommer hem på Måndag !
Tror iiiiinte jag hinner slänga in ett inlägg innan jag åker, får se när jag vaknar !
Ska vara hos dom vi ska åka med klockan 8 imorgon bitti och åka bil till köpenhamn sen till backen:)
Får hoppas det är bra väder så man kanske kan jobba på brännan lite ;) hahaha!
Nej, men det är ju inte roligt med dåligt väder !
Vi ska bo på nåt hotell, vet inte vart eller vad det heter.. vet bara att vi ska till Danmark och nåt tivoli i Backen!
Ska nog bli skoj :)
Ska försöka att inte glömma min kamera imorgon bara, så ni får bilder på Måndag eller tisdag.
Vet ju inte näär på Måndag jag kommer hem, så aa.
Kommer ha sjuuuuuuuuuuuuhuhuhuhuhuuuukt tråkigt i bilen eftersom mina hörlurar till mobilen är sönder ... :( suck
Får sova istället,
Men ifall jag inte slänger in ett inlägg imorgon bitti, får ni ha en sjukt bra fortsättning på helgen!
Puuusss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0