Dålig uppdatering

Hejj  !
Dålig uppdatering, jag vet !
Men har inget speciellt alls att skriva !
Johanna åkte hem för ettagsen ,vi vaknade väl vid halv ett nån gång,
Tog och beställde en pizza och dela på den, och kikade på film!
Efter det har jag mest suttit och snackat på skype med Philip och Emil (ettpar skeetungar)
Nyss kom syrran hem, hon fyller ju år idag,
Hon fick ett linne utav mig som hon  hade kikat på ;)
Glaad blev hon !
Nu har vi suttit och käkat en rulltårta mamma gjort
choklad rulltårta fylld med ordgubbar och nån kräm, och toppad med grädde, jordgubbar och choklad ! !
Blev tyvärr inget foto, eftersom min kamera typ är halvdöd ,
Nu ska jag gå ner och vara social igen!
Tyckte bara ni skulle veta att jag lever !
suuddig bild från midsommar, jooordgubbar ! Gooott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0