Bloggpaus!

Jaa ... Haft en veckas bloggpaus ungefär, inte riktigt hunnit att uppdatera och så!
I lördags, lovade jag ju att uppdatera nr jag passade barnen...
Men det blev iiicke så, haha!
Det åskade under kvällen, och nr vi fixade internetet igen så kände jag att jag inte hade något speciellt att skriva !
Jag var så trött dessutom, så jag hade väl somnat under tiden jag skrev. Känns väl ingen idé att skriva något som inte kommer upp ? ;)
Söndags kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde .. Jo , vi var lite i Kungsbacka och sedan hade vi kalas för min storasyster! :) Jag köpte denna klänningen
Jaoo,
I måndags drog vi till Skövde och hälsade på min mammas kusin .
Trevligt , har inte träffat dom på , eh, några år !
I tisdags kom Johanna, och idag åkte hon hem ! hahah
I tisdags var vi med en som heter Daniel i Kungsbacka och gick runt och snackade lite.
Sen på kvällen var vi med Emil och Philip, gick runt i skogen!
Onsdags, var vi med Emil & Philip ,
Torsdags med Emil, Philip och Alex ! ahah
Fredags var vi hos min mormor, hon fyllde år , sen kollade vi på Harrpy Potter ! ååh fyfan vad bra den var !
Ska inte säga något mer än .. KOLLA PÅ DEN !
På kvällen åkte vi hem till pappa, och idag har vi polerat och vaxat min systers bil, :)
Nu sitter jag ensam hemma, Johanna är hos sig, Mamma på Grillparty och syster på Grillparty ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0