A nightmare on Elm street.

Usch ! ALDRIG igen .. fast jo kanske ;)
Den var ganska läskig (A) särskilt när man tittar på den med Philip och Aleks ._.
haha, lite äcklig var den.
Undra om jag vågar sova inatt ? hmm ..
Får väl hoppas det ! haha,
Kom dit typ halv nio, kom hem halv tolv ungefär :)
Vi hade roligt i allafall !  Men efter A nightmare on Elm st. kollade vi på Jackass xD hahaha
så äckligt!
Och dom börja såklart asgarva åt mig bara för jag satt i soffan med gapande mun och bara tittade på tvn och såg spyfärdig ut när det var ÄCKLIGT ! usch
Det tyckte dom var kul , inte jag ..
Ska strax ta och sova lite :) är ganska trött, vart igång hela dagen, städat,städat,städat haft gäster, tappat kopp, städat, o.s.v! haha jag är trött.
Imorgon åker jag kanske hem till min syster och leker och badar med barnen!
Mysigt, Puuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0