Trolltider !

Godmorgon ! 

Johanna kom ju hem till mig igår och sov över, men hon åkte nyss hem! 
Tråkigt :( 
Aja, Emma kommer snart, får hoppas det blir roligare då :) vi ska ju typ färga håret och så och va med kompis :)

Nu ska jag städa undan lite o.s.v 

Igår när jag och Johanna skulle sova kollade vi på Trolltider , en gammal julkalender. 
så otroligt bra tycker jag! 
Men jag hann ju bara se till tredje avsnittet typ sen sussade jag gott! 
Johanna var vaken ett tag till efter mig och imorse berättade hon för mig att jag hade pratat i sömnen. 
Tydligen hade jag sagt "Kotte" i sömnen, precis som en i trolltider
heter.
haha, gull ;)

Men snart kommer Emma, så nu får jag fixa mig !




usch vilken smutsig spegel, fast har faktiskt tvättat den nu ! duktigt va ?

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra jul! Jag tänkte kolla om du skulle vilja göra ett bloglovin-byte? I så fall är min adress den här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannalitensse Lägg bara till mig och skicka din länk så lägger jag till dig :) Om inte, så önskar jag dig även ett trevligt nyår :) Kramar!

2011-12-28 @ 10:05:04
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0