Studiedag !

Tjolahoppsansa  , här sitter en illamående, huvudillande knasboll Elin! Studiedag och allt! Då man ska kunna sova länge och bara ta det lugnt får jag istället gå upp klockan 10 med en Elin som inte alls mår bra och sedan sitta med världens huvudvärk! :@
Diska ska jag också göra.. Barnarbete. 

Bläbläblää, mamma kommer hem strax också skulle jag tro, och då måste diskningen vara färdig. 
Time to start the cleaning! yuppyupp ! 
hih duktig jag är på engelska ;)))))))))))))) 

Efter diskningen ska jag bara lägga mig ner i soffan och chilla ! 
Kika på nån film eller spela... mmh ! Härligt 
Men vi alla vet att datorn ändå på nåt jätte knasigt sett kommer komma in i min lilla chill stund.. så ja ! 
Sen måste jag jobba lite so också eftersom jag ligger ganska lång efter och vårat arbete ska vara inne imorgon kan det ju vara en gaaanska bra ide att jobba idag;) 

Dock ska vi ju redovisa framför klassen .. och sånt hatar jag -.- 
Både skicka in och redovisa.. VARFÖR !?!? dom plågar oss, 

haha aja, nu får jag ta och diska innan mammi kommer hem ! 
PössPösss <3 



och eftersom allt ska krångla så jag inte kan lägga över bilder till datorn får ni en redan visad bild !!! :D 

WIIHOOOO VAD ALLT GÅR BRAAAAA

Kommentarer
Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Haha okej ^^

Nej, jag är inte heller så bra på rim tyvärr..



Det har snöat lite men smält så fort det har landat, sj?

Kram

2011-12-07 @ 15:51:19
URL: http://jojjjjohs.se
Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Okej! Väldigt tråkigt. Tycker snön kan komma på riktigt nu! Det blir mysigare och lite ljusare ute då.

2011-12-07 @ 15:56:21
URL: http://jojjjjohs.se
Postat av: Jojjjjohs.se - Något för nästan alla

Okej. Ja! Den är väldigt välkommen hit också!

2011-12-07 @ 16:10:31
URL: http://jojjjjohs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0