Spökhuset fortsätter !

Berätta ju häromdagen att det hade spolats i toaletten där nere när jag var där uppe, och nu var varken jag eller mamma på toa och hon hörde någon spola i toaletten ! 

Jag hade ju berättat det för henne i tisdags, men hon trodde ju direkt på att det var grannen o.s.v, att det kanske låtit så högt när grannarna spolar bara att vi inte tänkt på det. Men jag visste att det inte var det. 
Och nu förut kom mamma in och säger "Nu hörde jag också någon som spola!!! men jag trodde det var du som var där inne" Men nepp, här sitter jag på mitt rum och lyssnar musik ! 

Baraa jätte äckligt när sånt händer :c särskilt när jag är mörkrädd och typ paranoid ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0